Denna blogg ska handla om min trädgård.
Min lustgård. Mitt eden. Mitt paradis. Mitt vattenhål. Min oas.
Min arbetsplats.
Min ögonsten.
Och om de tankar och funderingar jag har och haft kring den.
Om de tankar och funderingar jag har i den.

Om färg och form och mening.
Om arbete och material.


Om lust och fägring. Om trädgården som hägring.
Om lycka och olycka.
Om blommor och blad.
Om djur och natur.
Om fotografering.


Den är ett komplement till min hemsida.
Välkommen att titta in där också!







KLICKA GÄRNA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE DEM I STÖRRE FORMAT.

DE FLESTA TÅL DET OCH NÅGRA KRÄVER DET.



lördag 28 juni 2014

Mmmm, det kommer att bli fint...

 
 
 


det nya partiet,
 som vi håller på med.
 

3 kommentarer:

  1. Wenn Sie einen echten Hacker beauftragen müssen, um das Telefon Ihres Partners fernüberwachen / hacken, Ihr gestohlenes Bitcoin in Tagen / Wochen wiederherstellen oder eine Datenbank mit garantierter Privatsphäre hacken können, wenden Sie sich an easybinarysolutions@gmail.com oder whatsapp: +1 3478577580, sie sind effizient und vertraulich.

    SvaraRadera
  2. ARMIN STROM mästerverk 2
    Armin Strom Minute Repeater Resonance fördubblar ditt nöje med världens första och enda två-i-ett-armbandsur med klocka och resonans. Två komplikationer: resonans och minutrepetition; två oberoende fake rolex rörelser arrangerade i upprätt läge; två former av resonans (oscillatorer och ljudutbredning); två riktiga bryggor i en enda drake. Allt detta utvecklat av två expertteam, Armin Stroms (resonans) och Le Cercle des Horlogers (repetitioner). Minute Repeater Resonance är inte bara ett mästerverk: det är mästerverket 2!

    SvaraRadera