Denna blogg ska handla om min trädgård.
Min lustgård. Mitt eden. Mitt paradis. Mitt vattenhål. Min oas.
Min arbetsplats.
Min ögonsten.
Och om de tankar och funderingar jag har och haft kring den.
Om de tankar och funderingar jag har i den.

Om färg och form och mening.
Om arbete och material.


Om lust och fägring. Om trädgården som hägring.
Om lycka och olycka.
Om blommor och blad.
Om djur och natur.
Om fotografering.


Den är ett komplement till min hemsida.
Välkommen att titta in där också!







KLICKA GÄRNA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE DEM I STÖRRE FORMAT.

DE FLESTA TÅL DET OCH NÅGRA KRÄVER DET.



fredag 16 juli 2010

Trädgårdsvandring del 2.



Här kommer fortsättningen på den promenad ni tagit del av tidigare....



2 kommentarer:

  1. Tack för dina fina trädgårdsvandringar. Din trädgård ser helt ljuvlig ut!

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha för alla dina vandringar!
    Och tack för dina vänliga ord!
    Du är välkommen tillbaka!
    Eva

    SvaraRadera